Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

måndag 22 oktober 2012

LOVELY LIFE IN AN APARTMENT









I denna underbara Västerås-lägenhet bor Ulrika och Andreas. En väldigt charmig lägenhet måste jag tillägga. Precis sådär lagom mycket av gamla saker och möbler, som jag gillar. Jag hittade bilderna på inspirations-sajten "Lovely Life" och blev helt kär!! Om ni inte redan har varit inne och kikat på Lovely Life, så tycker jag att ni ska göra det NU!..Nu direkt! Det är en jättefin sida, som jag vill tipsa er alla om. Mycket fina hemma-hos-reportage och andra bra tips och finheter. Heja Johanna och Amelia! Det här har börjat bra...Riktigt bra!

//Today I love this pics, wich I found at the new site; "Lovely Life". Check it out now...Right now!//




4 kommentarer:

  1. Great style! I love how the place looks rustic but not topsy-turvey. Also, I like that the renter is resourceful to use the ladder as a shoe rack. It's really neat!

    SvaraRadera