Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

tisdag 25 oktober 2011

WASHI WISHY




Ingen har väl lyckats undgå Washi-tejps-trenden!? Finns det någon, som inte bloggat om det än? Jag brukar inte falla för trender, men måste hålla med om att det är väldigt smart att kunna tejpa upp snygga utklipp, foton mm, utan att göra fula märken på väggarna....Dessutom är det väldigt snyggt!!! Jag ska beställa ett par rullar idag...det blir nog svarta...

Has anyne been managed to avoid the washi tape-trend!? Is there anyone who doesn´t blogged about it yet? I usually do not succumb to trends, but I have to admit that it is very clever to be able to tape nice clippings, photos, etc.,without making unsightly marks on walls! I'll order a couple rolls today ... 


Bilder via Pinterest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar