Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

lördag 27 augusti 2011

SAME, SAME, BUT DIFFERENT


Det finns vissa saker som ett kök måste innehålla för att vara ett kök...diskho, spis, kylskåp mm. Trots detta finns det galet många sätt att inreda ett kök på. Inget är det andra likt... Ibland har jag lite svårt för att bestämma mig för vilken stil jag tycker mest om, men jag tror vårt kök kommer att bli väldigt snyggt!
På söndag bär flyttlasset av och vi är, som vanligt, långt ifrån klara med renoveringen...suck! 

There are certain things that a kitchen must contain to be a kitchen ...kitchen sink, stove, refrigerator and so on. Nevertheless, there are many different ways to decorate a kitchen. Sometimes I can´t decide what style I like most,  but I think our kitchen is going to be very niceOn Sunday we move to the new apartment and as usual, we are far from finish with the renovation ...!



Bilder via RED

1 kommentar:

  1. Jag tvivlar inte ens sekund på att ert kök kommer att bli väldigt snyggt! Lycka till med flytten, ser fram emot att få se bilder på ert hem när ni kommit i ordning! Kram Pernilla

    SvaraRadera